Jeg — Jeg er mig — Ondt i ryggen

Det at sige “Jeg!” til sig selv og også i forhold til andre, det er nogle gange virkelig svært. F.eks. at sige: “Jeg vil have ….”, “Jeg har lyst til ….”, “Jeg gør ….”, “Jeg mener …”, osv. Det var i hvert tilfælde svært for mig. Og jeg ser det tit og ofte hos andre.

generaliserede smerter i bevægeapparatet Jeg — Jeg er mig — Ondt i ryggen

Rygsmerter

Vil du gerne have det godt?

Jeg bruger acceptprocessen.

Min bog: Acceptprocessen – Metodebeskrivelse 

Ring til mig på 24 22 16 22

Har du svært ved at sige “Jeg!” og “Jeg er mig” og reelt mene det?

Vil du gerne lære det?

Har du ondt i ryggen, og vil du gerne gøre noget ved det?

Så sig endelig til, så skal jeg se, hvad jeg kan gøre.

Mit mål for dig, er, at du får det godt, så jeg bliver overflødig.
Altså at du får trivsel. Når du gør det, så får dine omgivelser også trivsel, eller i det mindste mulighed for det.

Jeg — Jeg er mig — Ondt i ryggen

Du er den bedste

– du nogensinde har kendt!

Sige “Jeg!” 

Når man ikke kan sige “Jeg!”, så sker der ligesom med så mange andre tanker og følelser, at kemifabrikken ændres inde i kroppen. Desuden ændres vores kropsholdning også. Vi trykker os selv ned fysisk, altså bliver krumbøjede. Det bevirker alt for ofte, at vi får ondt i ryggen. Det kender jeg selv. Se her.

Når ryggen “knækker” 

Men jeg kender det også fra andre. Det er en meget udbredt folkesygdom i Danmark, at have ondt i ryggen. Jeg forstår det godt. Janteloven virker også ind her. Når vi skal tro, at vi ikke er noget, så knækker vi psykisk, og dermed “knækker” vi fysisk. Vi bliver krumbøjede. Og ja! Det kan ryggen ikke tåle, så vi får ondt i ryggen.

Du kan få det godt 

Når jeg så får lov til at hjælpe en, der har ondt i ryggen, så arbejder jeg med, at få ændret den psykiske faktor til ondt i ryggen. Og her er det at kunne sige “Jeg!” og “Jeg er mig” vigtige faktorer. Men det skal menes, og man skal turde være i det inden i sig selv. Også her bruger jeg acceptprocessen. Det er så dejligt at opleve, når en holder op med at have ondt i ryggen. Det tager kun få minutter at få ryggen til at holde op med at gøre ondt, når personen først tør gå derind, hvor problemet ligger.

Og ja, så bliver jeg kaldt heks. For det føles som heksekunst. Jeg bliver altid så glad for det. Det er bare så dejligt, når det virker.

Troen inden i dig skal ændres 

Vi er så vant til, at der skal medicin, kiropraktor eller kirurgi til. Men det kan også gøres alene med den psykiske faktor. Det afhænger selvfølgelig af, hvad der er problemet. Men jeg har selv gjort det, og jeg har hjulpet mange andre med ondt i ryggen til at få det godt.

Så at sige “Jeg!”, “Jeg er mig” og se på den psykiske årsag og få den bearbejdet, f.eks. med acceptprocessen. Så kommer det.

Så når jeg kan og andre kan, så kan du også.

Få det godt – Find dig selv   

Lær at finde fred og ro i dig selv. Hjælp dig selv til at få overblik og handlekraft. Bliv mere positiv og glad. Få det godt og find dig selv! Med metoder indenfor visualisering og samtaleterapi giver jeg dig redskaber til at takle de udfordringer, du måtte møde på din vej – hel dig selv – også på egen hånd.

Se mere om behandling og om mine behandlingsmetoder:

Samtaleterapi  og  Visualisering  ved brug af  Acceptprocessen

Behandling på Lisegården #behandling Jeg — Jeg er mig — Ondt i ryggen

Du kan komme fra dyb mørke til at være en solstråle

Du bliver positiv og glad

  Du er god nok 

Husk at du er et dejligt og vidunderligt menneske, elsket bare fordi du er til – er født. Intet andet.

Hvis du ikke synes det, så sig endelig til, så skal jeg vejlede dig, så du har en mulighed for at lære det.

Du kan – Når jeg kan, så kan du også. 

Behandling på Lisegården #behandling Jeg — Jeg er mig — Ondt i ryggen

Du kan.
Når jeg kan, så kan du også.

 

15 min gratis ved første samtale

Ring på + 45 2422 1622
Så vil vi sammen finde ud af hvad du har brug for.

Med venlig hilsen

Lise Seidelin
Læge med over 29 års erfaring

Skriv et svar